Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 21 juli 2015

Somla & shopping

Idag fick jag lite egen tid och åkte in till gränby för att kika :)
 
Blev lite shopping fast med till Ilona och mig. Och sen var jag ju tvungen att köpa hem dessa godingar.
En somla med jordgubbar, grädde och vaniljkräm. Riktigt god var den! Måste nog köpa fler nästa gång :).
 Till mig vart det denna blus
 Sen behövde Ilona nya sneakers. Hon önskade sig silvriga
 Till Ilona blev det denna cardigan
 Tunika
 Och tröja med batwingärmar
Ilona växer så det knakar just nu så hon behöver lite nya kläder inför hösten. Nästa vecka åker vi till London så då hoppas vi på en fin shopping :).

3 kommentarer:

Stina sa...

En sån med batwingärmar fick Johanna igår på födelsedagen för hon hade önskat sig en sån. Våra småtjejer som inte är så små längre. :) <3

Linda sa...

Stortjejer <3. Det är nu som jag kan köpa kläder till Ilona på "storbarns" avdelningen :).

Stina sa...

Ja det är lite annat nu, inte lika "gulligt" - mer coolt. :)