Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 16 juli 2015

Ullared

Nu så kommer ett litet inlägg från när vi var i Ullared + en del av vår shopping ;).
 
Här är huset som vi hyrde. Ett stort hus med massa sovrum så vi fick plats bra. Det var vi, Annas familj och mina föräldrar så 12st :).

 
Här sov barnen. Dom tyckte det var supermysigt att sova tillsammans.
Den moderna nattning. Alla ligger med en surfplatta ;).
Myspys i soffan
Och sen vår shopping :). Blev en del småsaker också, som fiskegrejer, verktyg, Henriks kläder och underkläder. Men det är inge kuligt att visa ;).
 
En softshelljacka till mig
Ilona fick en skrållandocka av mormor och morfar
Till Wilda som hon har hängande i sin säng nu
Rolig bläckfisk som man kopplar in till vattenslangen
Väska till mig
Fina dekorationer till hemmet
Till Wilda från mormor och morfar
Även Ilona och Zion fick softshelljackor
Till Ilona
Regnkläder till Zion
Byxor till mig
Leggings till Wilda
Ridtröjor till mig och Ilona
Dessa koppar köpte jag förra året på Ullared, men har lyckats paja några under året. Som tur var fanns dom kvar så jag kunde köpa några till :).
Zion fick tandlöse från draktränaren av mormor och morfar
Ilona hade med sig egna pengar till Ullared. Och detta köpte hon för dom. Hon är ju tokig i Lego friends och ett smyckeskrin
Lite småplock som marmor dekorplast, ny silduk till att göra saft och en "ta bort fläckar" penna
Dressyrspö, ridvantar och ridstrumpor till mig
Ridbyxor, ridvantar och handskar, ridstrumpor och ridspö till Ilona
Ilona ville ha ett pennskrin och skrivbok till skolan
Simpuffar till Zion och en varsin vattenflaska till Ilona och Zion
Zion hade också pengar med sig och han valde dessa leksaker att köpa: Dinosaurietåget från barntv, stor dinosaurie, råtta och en lejonfamilj som han leker är Simba från lejonkungen :).
Det var en rolig shopping :). Vi har redan planerat att åka dit nästa sommar igen :).
 
Efter 5 dagar i Ullared så gick vår bilresa vidare mot Göteborg och Alingsås. Där vi bodde i Annas och Roberts familjestuga. Och det blev ju då ett besök på Liseberg :). Mer på bloggen om det äventyret senare :).

Inga kommentarer: