Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 27 oktober 2015

Här var det klippt

Idag åkte jag, Ilona och Wilda ner på stan för att klippa oss hos Angelica på Stil :).
 
Angelica började med att lägga färg i mitt hår och medans jag satt med det så klippte hon Ilona.
 Därefter så blev även jag klippt. Och efter mig var det Wildas tur. Första gången som hon får sitt hår klippt. Det är massa bebistussar där bak så det var skönt att bli av med dom. Och även lite klipp på luggen. Hon var så duktig och satt där medan Angelica klippte :).
Leker med kammen under tiden :).
 Och så här fina blev vi.
Ilona i page och med rosa och lila slingor i.
 Jag som vanligt med färgat svart och denna gång tog jag rött i. Med tanke på att julen närmar sig :). Även färgade och fixade ögonbryn.
TACK snälla bästa Angelica :D

Inga kommentarer: