Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 10 oktober 2015

UnderbaraBARN

Idag har vi gjort det årliga besöket på UnderbaraBARN mässan i Älvsjö tillsammans med Anna, Moa och deras små söthögar :).
 
Mycket fint att titta på, shopping och god lunch. Vi har haft en toppendag och som vanligt blev det många shoppingkassar. Blev dock inte så mycket kläder denna gång, men mycket annat fint :).
 God lunch innan shoppingen fortsatte :). Regnbåge med krossad potatis och dillpestosås.
 Alla våra kassar och det var tungt att bära :).
 Det som fick följa med hem var detta:
Russinstänger
 Servis till Wilda
 Som jag gissade på ville Ilona ha min målarbok som jag köpte till mig själv i veckan. Nu har hon fått en egen :).
 Wilda fick en bok
 Ryggsäck från geggamoja till Zion
 Väggdekor till Wildas kommande rum
 Till Ilona och Zion
 Tre i rad och lite instrument till Wilda
 Målarbok + klistermärke till Zion
 Vitaminer till barnen
 Lunchbox
 Tallrikar till Wilda
 Byxor till Wilda från Nova Star
 Det bästa av allt. Fina bokstavstavlor på barnens namn. Namnen målades på plats :).
 Bumperskydd till min Bugaboovagn
Även denna underbara Nallepåse är tänkt till Wildas kommande rum. Som man kan ha leksaker m.m. i :).
 
 
 
 
 
Liten goodiebag från Libero och deras nya supermjuka blöjor
Även massa infoblad från Barn i stan. Roliga aktiviteter man kan göra med barnen.
TACK för en toppendag och nästa år kör vi igen :D

1 kommentar:

Mormor sa...

Fina saker du köpt till sötnosarna.♡♡♡