Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 8 oktober 2015

Lite shopping

På förmiddagen drog jag och Wilda in till gränby för att kika lite. Tanken var att leta present då Ilona ska på kalas imorgon. Men det blir alltid lite mera när man springer i affärerna :)
 
Köpte äntligen en målarbok för vuxna + pennor. Har kikat länge på dessa böcker men har inte hittat någon jag tycker om. Men nu så ska det måla :).
 Har letat efter en höstjacka till mig och hittade äntligen en som jag tycker om.
 Och så dessa ursöta boots till Wilda kunde jag inte motstå :)
 Vantar till Ilona och Wilda fick även följa med hem
Hade egentligen inte tänkt köpa något till barnen då jag ska på Underbara barn mässan i Älvsjö på lördag så då brukar det bli en del shopping där :). Längtar massor!!

Inga kommentarer: