Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 12 juli 2009

Lugnt!

Dagen har varit lugn. På förmiddagen var vi ute i trädgården och rensade. Kollade lite hur det stod till med våra träd och buskar. Vi kommer få massor med äpple i år oxå. Jag hade oxå hoppats på päron, men det vara bara några stycken som vi såg som är på väg. Hallonen börjar oxå komma igång nu. Rabarberna ska jag nog rensa imorgon och börja ta in. Undra vad jag ska hitta på med dom? Baka eller saft? Vi får se vad det blir.
Ilona lekte lite i sandlådan och sen tog vi ut vatten i hinken så hon fick leka lite. Lillpluttan älskar ju vatten :o).

På eftermiddagen var Jari här och fikade och Henrik har fortsatt satt upp lister. Nu är listerna i hallen klara. Så nu kan vi köpa en byrå som jag vill ha. Får se om vi gör det imorgon.

Nä, nu ska jag glo lite på TV innan sängen väntar.

Inga kommentarer: