Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 24 juli 2009

Ridit!

Alltid så skönt att sitta i sadeln igen. Det är balsam för själen :o)
Har nyss kommit hem från stallet. Skulle egentligen ridit Pimpim idag, men en annan tjej fick ta honom då hennes häst hade blivit halt. Så jag fick rida Poppe igen. Och det är ju inte helt fel det heller. Vi red serpentinbågar och sen på volterna där man på en sidan skulle rida skänkelvikning i skritt och sen fatta galopp på den öppna delen. Och därefter direkt ner i skritt. Rolig övning och Poppe var så duktig som vanligt :o).
Imorgon ska jag rida Poppe igen. *Längtar*

Nu ska jag börja packa upp all packning, har en stor tvätthög som väntar. Sen det roligast av allt, packa upp allt som jag har shoppat. Ska ta kort på det, så snart lägger jag ut det på bloggen :o).

Höres sen!

Inga kommentarer: