Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 5 juli 2009

Stranden!

Idag blev det en dag på stranden. Mycket bad och sol. Både jag och Henrik har blivit rejält bruna nu, eller kanske röda? :o).
Ilona hittar mycket spännande saker i vattnet.

Det är roligt att vara på stranden.
Ilona och pappa gräver en grop. Ilona måste testa att stå i gropen :o).
Skönt att sova lite. Man blir så trött av bad och sol.

Leker med larven
På djupt vatten :o)

Vi har fått massa myggbett. Jag har tre runt ögat, en på näsan och en i pannan. Det ser ju lagomt kul ut. Sen har både jag och Henrik stora bett på benen. Ilona har klarat sig. Myggorna tycker väl inte om bebisblod.
Nu ska jag göra mig i ordning. Som vanligt blir det ner till byn. Sen är det Moulin Rouge show här på hotellet.
KRAM






3 kommentarer:

Emma sa...

Vad med olika shower det är, kul. Jo myggor tycker om småbarn också. Agnes har minst 12 st efter en stund med pappa i garaget.

Emma sa...

åh vad härligt ni verkar ha det:-) Nu är det inte så många dagar kvar tills vi åker!
Jobbigt med myggor, har ni myggnät till Ilona?
Kram

Stina sa...

Vad kul det är att se hur ni har det! Roligt att du tar dig tid att blogga med bilder och allt. Kram!