Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 16 juli 2009

Ullared!

Både jag och mamma har varit sugna på att åka till Ullared för att shoppa. Men Henrik och pappa är inte så överförtjusta av att springa i stora Ullared. Då kom jag på det, det finns massa fint fiskevatten där. Lax, öring och abborre. Så nu har vi lockat med dom till Ullared :o). Tjohooo! Vi har bokat en stuga i närheten så på måndag åker vi ner och sover kvar i tre nätter. Det var inte lätt att hitta stuga. Överallt är det fullt. Jag tror jag har ringt minst 20st campingar. Sen gav jag upp, då sa Henrik att han skulle prova. På andra samtalet så lyckas han.....typiskt.

Ska bli så kul, det jag ska titta på är ytterkläder till Ilona som hon kan ha på förskolan, sen måste jag ju titta på hästsportsavdelningen. Panduro har jag hört ska finnas där oxå. Sen blir det säkert massa annat smått och gott :o).
Nu kliar det i shopping fingrarna :o). *Längtar*

Lägger ut tre bilder på sötnosen när hon åt frukost på morgonen.



4 kommentarer:

Mormor sa...

Massor av pussar till pajasen.

Emma sa...

Manges mamma bor i Falkenberg, vi kanske ska dit en sväng senare i sommar.

Anonym sa...

Men är du tokig! Jag ska dit på torsdag!! Handla inte upp allt innan jag kommer! *L*

Kram Ann

Emma sa...

Ja, nu funkar det, märkligt. Ja jag har varit där en gång förut, men det var säkert 15 år sedan, kommer knappt i håg. Ja vi är med all säkerhet hemma, bara att höra av dig när du kommer hem. Ha det bra. Kramiz