Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 1 februari 2010

Bakning!

På förmiddagen var jag och Ilona ute på en promenad. Skönt att komma ut lite, men det var tungt att dra vagnen. Då de inte har plogat överallt här ute.

Jag tycker hostan låter bättre på henne nu. Fortfarande inge feber, (håll tummarna att det fortsätter så). Hon är pigg och glad som vanligt. Sover bra, så troligtvis får hon gå till förskolan imorgon. Men hon kommer fortfarande att få ventoline, det ska hon ha ett tag till framöver. Men jag tycker det görs skillnad nu för var dag som går. Så det känns skönt!

Nu ligger prinsessan och sover, jag håller på att bakar. Hade lite blåbär kvar, som jag ville ta reda på så jag bakar dessa muffins nu: Blåbärsmuffins med vit choklad. Lät så gott :o).

Sen håller jag på att syr på min köksängel. Ilona har hjälpt mig att rita av mönstren. Ska göra precis som jag gör, när jag ritar och tar fram måttbandet :o). Får bara stoppa henne när jag tar fram saxen.

Höres senare!

Inga kommentarer: