Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 22 februari 2010

KALLT!

Det var -26 imorse när vi gick upp. Fy bubblan vad kallt. Blev en liten kaosmorgon. Precis när Henrik hade åkt till jobbet gick propp efter propp i huset. Inget ville fungera. Tänkte att jag få fixa det när jag kommer hem, var tvungen att sticka till jobbet. När jag kommer ut så är bilen helt frysen innefrån, motorvärmen har alltså inte hoppat på, då den oxå har tagit en propp. Får sätta igång och skrapa bilen innefrån. När jag ska åka så upptäcker jag att kopplingen inte vill fungera. Den följer inte med upp med foten, så man får "pilla" upp den med tårna för att kunna växla. Tog mig i alla fall till Ilonas förskola, där hon vart överlycklig att få träffa sina kompisar igen, och för mig blev det en långsam tur till jobbet. Kunde inte växla allt för mycket.
Lyckades dessutom att ta mig hem oxå :o).

Nu har jag fixat värmen och alla proppar i huset, så nu hoppas jag att allt fungerar.

Lägger upp bilder på dagens me&i kläder från höstens kollektion.
Medaljongklänning och turkos/prickiga strumpbyxor.

Inga kommentarer: