Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 20 februari 2010

Me&i vår/sommarkläder!

I veckan kom mitt paket från me&i med alla härliga kläder. Så nu har vi roat oss lite med klädprovning. Har inte provat allt ännu. Men några bilder kommer nu, så får ni se mer sen :o). Får dela upp klädprovningen med Ilona, så hon inte tröttnar.
Har sprungit här och jagat Ilona med kameran :o).
Geisha och kronstrumps

Min favoritklänning på Ilona. Medaljongklänning.

Medaljongklänning och cerisea tajts.

Cerisea tajts och fjärilsklänning.

Cerisea tajts och geisha tunika.

Cerisea tajts och krontunika
Jag och Ilona matchar med krontunikor :o)
Jag kan oxå matcha Ilona med min geishatunika.
Älskar deras kläder :o)

1 kommentar:

Evelina sa...

Super fina va ni!!! Skoj att du gillar kläderna så mkt...Dom har sålt JÄTTE bra denna säsong, bästa säsongen enligt vissa =) Men jag förstår fortfarande inte varför du inte börjar själv??? Kram kram Evelina