Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 3 mars 2010

Inställt!

Mötena ikväll blev inställda, då några av mina kära kollegor är sjuka. KRYA PÅ ER!

Magsjukan härjar för fullt på jobbet. Många hemma. Jag knaprar vitpeppar och dricker läsk hela dagarna :o).
Imorgon är jag och Ilona lediga. Riktigt skönt faktiskt. Får se vad det hittas på.

Ilonas avdelning på förskolan fick utrymmas idag. Då några jobbgubbar som skulle rensa förskolans tak på snö, hade spillt ut bensin. Så lukten hade kommit in på avdelning. De fick trängas ihop på en avdelning med massa barn. Det måste ha varit trångt :o). Får se hur de gör i veckan för att sanering. Tur som sagt att vi är lediga imorgon.

Ilonas fröknar sa att Ilona har blivit en liten klättrare. Jo...tack, vi har märkt det här hemma oxå. Hon klättrar på allt just nu. Upp på alla stolar, vardagsrumsbordet, tv-bänken, toalettstolen och en dag stod hon på köksbordet. Snabb är hon oxå. Hoppas att denna "klättarfas" snart är över :o).

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och drick några glas läsk :o).

Ses imorgon!

Inga kommentarer: