Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 22 mars 2010

Nickis!

Nu är vi hemma efter ett lekpass på Nickis och lunch på IKEA. Det var mycket roligt och trevligt :o). Ilona älskar Nickis, hon sprang runt överallt och lekte. Kan säga att det var en trött tjej som tvärsomnade i bilen hem. Tog massa bilder och filmer, har suttit och rensat en del, men många bilder kvar som jag vill visa. Så nu kommer en hel del bilder och filmer :o).
Lägger ut en bild igen på min nya frisyr oxå. Lyckades stajla den själv på morgonen. Och så är jag lite mera sminkad så jag inte ser så blek ut :o).

Springer runt och kolla läget

Hoppar i hoppborgen. Svårt att stå upp och hålla balansen när mamma hoppar :o).
TITTA! Jag hoppar.

Edwin på upptäcksfärd.
Jessica och Edwin
Klättrare

Inne i den stora klätterställningen. Vi hittade en stor boll.

Bollhavet är skojigt.
Edwin älskade bollhavet
TITTUT!

Russinpaus
Jag och Ilona åker

Sen vart det lunch på IKEA.
Super hungriga var vi.
Trött tjej.
Roligt att åka rutschkanan själv

Hejare på att klättra

Läskig rutschkana. Jag vart skadad i armbågen. Slog i så det brändes. Är svullen och har blåmärke. Farligt att leka ju :o).

Vi hittade en rolig krokodil

Hopp i hoppborgen

Springer runt som en liten toka :o)

Inga kommentarer: