Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 12 mars 2010

Ta mig fan....

.....Jag är magsjuk. Fy och bläää.....Här har jag suttit och sagt att jag bara har varit magsjuk 2ggr i mitt liv. Blir det mycket sällan....Jo, tack. Igår kväll satt det igång. Nu känner jag mig som en urvriden trasa. Känner mig så trött i kroppen, träningsvärk i magen och sååå ont i ryggen. Har börjat dricka vatten. Men jag mår inte illa längre. Helt uttorkad, ska försöka sätta igång och äta lite nu. Ilona får vara hemma med mig idag. Kommer nog inte vara en rolig mamma. Men det är bättre att hon får vara hemma, ifall jag har smittat henne. Det visar väl sig snart. Annars får jag ringa hem Henrik för hjälp. Blir nog massa DVD filmer idag och massa mys i soffan tror jag.

Jag som inte ville vara sjuk i helgen. Ridning imorgon och sen skulle vi åka till Västerås på söndagen....Jaja...vi får se hur det blir med det.

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan igen. Ska försöka få i mig lite te och hårtbröd.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Men fy va trist!! Krya på dig!!! kanske ska skvallra om att jag nu har tipsat om dig som säljare för Meandi. Jag tycker du är självklar som det!!! Kram kram

Maigiz sa...

Näää! Jag som trodde att det hade gått över på jobbet nu. Jag vill inte komma tillbaks på måndag :)

Anonym sa...

Stackare! Krya pa dig!! Kram Maria