Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 13 mars 2010

Människa!

Nu börjar man känna sig som människa igen. Börjar känna mig hungrig, ett frisktecken. Somnade tidigt i soffan igår kväll framför Let´s Dance. Sen sovit hela natten. Så skönt att få sova ut efter förra nattens upplevelser.

Ilona är pigg, men hon spydde upp vällingen nu på morgonen. Ibland kan hon göra det när hon är suupperrr hungrig och dricker fort. Vi får se vad det utvecklar sig om det bara var hungern eller om hon är magsjuk. Men som sagt hon far runt här och är pigg än så länge.

Dagen blir bara lugn annars. Kommer inte att åka till stallet, har ingen ork i min kropp. Så det kanske blir en promenad ut i solen och lek på inglasade altanen. Sen blir det ju att ladda upp för melodifestivalen ikväll. Hoppas att jag kan äta lite godis...mmmm....GODIS. Jag tror jag börjar bli frisk nu när jag längtar efter GODIS :o).

Inga kommentarer: