Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 20 september 2010

Ny vecka!

Ny vecka framför oss.
Idag och imorgon är det mina sista pluggdagar inför nästa skolträff. Nästa måndag och tisdag blir det att åka in till skolan för redovisning och få nya skoluppgifter.

* Så idag måste jag göra klart min redovisning för uteaktiviteterna som jag gjorde förra veckan. Måste oxå läsa klart en bok. Imorgon åker jag in till jobbet för att ta ut barnen på småkrypsjakt. Detta ska dokumenteras och redovisas nästa vecka. Sen har jag gjort klart de första uppgifterna. Vill bli klar imorgon så resten av veckan blir lugn. Hatar att vara ute i sista sekund med uppgifter.

* På onsdag ska jag ha medarbetarsamtal med min chef. Får se om jag sköter mig :o).
* På torsdag är det kvällsmöte.
* På fredag åker Henrik och fiskar med Johan. Dom är borta tills på måndag. Undra vad jag och Ilona ska hitta på i helgen?

Nä, nu måste jag sätta fart med läxorna.

Inga kommentarer: