Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 26 september 2010

Shopping!

Jag och Ilona har varit på gränby och shoppat :o). Ilona börjar bli väl medveten om kläder och shopping. Ilona går runt i klädesbutikerna och hämtar kläder till mig som hon tycker är fina. "Ilona tycker om" säger hon :o). Så gulligt. Kommer att bli farligt det här *Hihi*
Men det var framför allt höstytterkläder vi skulle titta på till Ilona.

Överdragsbyxor från lindex
Ilona fick en Mamma Mu bok.
Jag har länge gått och suktat efter en ICE WATCH klocka.
Nu slog jag till och köpte en rosa till mig :o).

Hittade ett par höstskor till Ilona. Som är lite fodrade. Blir skönt för tårna i höstrusket.
Sen ett par stövlar till mig i svart och rosa :o). Nu är jag oxå redo för höstrusket :o).
Köpte oxå höstblommor som jag ska ha på trappen.
När Ilona vaknar ska vi ut i trädgården och plantera. Kommer nog städa altanen oxå. Klippa ner och plocka in pelargonerna.

Inga kommentarer: