Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 28 september 2010

Trött!

Är sååå trött i kroppen efter ridningen. Red på Uniek, alla som känner honom vet hur han är att rida . Vi red dessutom utan stigbyglar HELA lektionen. Vi tränade mycket sits, tempoväxlingar och övergångar. Så just nu har jag ingen känsel i min kropp. Där fick jag för att jag har suttit still i två dagar :o).
Men Uniek var duktig. Vi fick till fina övergångar. När vi skulle göra ökningar i trav, så blir han lite stressad och har svårt att samla sig efter ökningen. Men jag är nöjd, med tanke på hur hans ork är i kroppen. På slutet vart han ändå fint avslappnad i kroppen. Men som sagt det tog på mina krafter att rida han :o).

Nu ska jag ropa på Henrik så han kan bära mig till sängen :o).

Natti natti!

Inga kommentarer: