Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 7 mars 2011

Ledig dag!

Dagen idag är rätt så lugn. Är ledig i dag men i eftermiddag ska jag in till jobbet för kvällsmöte. Det var länge sedan jag var jobbet, så det ska bli kul att få träffa kollegorna igen :o).

Men jag känner mig inte helt OK i kroppen. Har fått bihåleinflammation. Har så ont på höger sida i ansiktet, runt ögat och ner i käken. Så jag får äta rinexin och Ipren just nu. Hoppas att det går över snart så trycket i ansiktet går bort.
Ilona mår super bra just nu. Hostan är helt borta, men vi måste göra klart kuren på pulmicorten, så luftrören hinner läkas, det blir att puffa en vecka till.

Nu ligger pluttan och sover så jag ska vila i soffan lite innan det blir att åka in till jobbet.

Höres ikväll!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej.

Hur kom ni underfund med att Ilona hade astam? Hostade hon mkt vid varje förkyldning? Fick ni remiss eller bokade ni tid själva för att kolla upp det.
Andras var till läkaren igår och han trodde Milo hade förkyldningsastma, men han var inte säker.