Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 29 mars 2011

Nytt schema!

Har nu fått mitt nya schema då jag börjar jobba 100%. Är mycket nöjd med mina nya tider :o). Det som har lagts på är måndagar 9-16 och på torsdagar 7.30-15. Blir bra tider för Ilona oxå. Har kvar mina tidiga tisdagar då jag sluter kl.13. Henrik kan flexa på onsdagar och hämta henne tidigare och sen slutar jag kl.15 på torsdagar. Blir bra det här :o).

Annars har det varit en lugn dag. Var rätt så trött när klockan ringde imorse kl.5.30. Jag har inte riktigt ställt om till sommartid ännu. Våran Yaris har varit inne på den årliga servicen under dagen. Det blev den stora servicen och förbesikting. Så nu är bilen i tipp topp form. På torsdag är det Avensisens tur att lämnas in. Tycker det är så skönt att veta att bilarna är OK även om det går en del pengar när vi har två bilar. Men det är det värt :o).

Nu ska jag göra lite jobb och sen blir det Desperate Housewives.

Inga kommentarer: