Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 10 mars 2011

Semester!

Vecka 28 åker vi ner till Varberg.....Tjohooo!! En stuga är bokad och jag håller på att ladda upp för massa shopping i Ullared :o). Åååå....vad jag längtar. Det blir mamma, pappa, Micke, Emelie och vi som åker. Sen hoppas vi på att farmor och Percy kommer ner som vanligt :o).
Stugan ligger precis runt 3 sjöar, så det blir mycket fiske för Henrik och pappa. Sen var det nära till havsbad. HÄRLIGT!!

Nu har jag bara en liten liten sak kvar att göra. Undra vad jag ska fjäska och muta mina kollegor med för att ha semester vecka 28??? ;o). Hmmmm...ska ta en funderare!!

1 kommentar:

Emma sa...

Vilken lycka det kan vara att besöka det där varuhuset :-D Det är nog inte så svårt att muta kollegor, baka nått av allt det smarriga du brukar göra och ställ in i p-rummet ;-)