Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 4 mars 2012

Garderober!

 Sköna söndagen här :o). Började med en sovmorgon till kl.9.....Härligt!!
Nu har garderoberna kommit på plats i sovrummet. Två styckna Birkeland garderober :o).

Så här såg dom ut när Henrik fått dom ihop skruvade. Det var inte det lättaste då dom går upp till taket. Men Henke fixar allt :o).
Och så här ser dom ut nu. En garderob var, med mycket utrymme. Då vi har 3 trådbackar var, hyllplan och klädstång där inne. (Ser ut som mer plats i verkligheten).
Sen på morgonen gick jag in på IKEA:s hemsida för att kolla in vår sängstomme som vi ska ha. Och upptäckte då att den inte fanns i lager. Fick lite panik där, så jag ringer in till IKEA och frågar om det stämmer. Och med världens tur så hade dom en kvar. Så vi slänger oss in i bilen och skyndar oss in till stan. Nu står vår fina säng här hemma och väntas på att skruvas ihop :o). Riktigt skönt...annars hade jag nog börjat gråta :o).

Så här ser den ut. Jag hann dessutom köpa med mig ett överkast och några snygga prydnadskuddar till sängen sen när jag får dekorera sovrummet :o).
Ilona fick leka på leklandet idag oxå, medan vi fixade sängen till hennes stora lycka :o). Men nu ska vi fixa lunch och sen fixa lite i sovrummet :o).

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: