Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 28 mars 2012

Onsdag!


Blev tyvärr inget inlägg igår. Var fullt upp hela dagen och även idag känns det som :o).

Klev upp tidigt i morse för vi skulle lämna in yarisen på Toyota kl.7 för service. Fick åka in med två bilar. Efter inlämningen så åkte jag och lämnade Henrik på sitt jobb och sen fick jag skynda mig iväg till mitt jobb. Ilona fick följa med mig på jobbet. Annars var jag tvungen att åka tillbaka hem för att lämna henne på förskolan. Men jag jobbade bara förmiddag, så Ilona fick leka lite på min förskola. Hon tyckte det var super roligt och längtar till nästa gång. Men det kommer ju som sagt att dröja lite, för imorgon är det min sista dag :o).

Efter jobbet åkte vi och käka lunch på Mc Donald´s med Henrik. Åkte sen för att lämna honom igen på jobbet. Vi hade hoppats på att yarisen skulle vara klar till lunch. Men dom sa att vi kunde hämta den kl.15. Så jag och Ilona börja åka hem. När vi kommer ut på "vår" väg så ringer Henrik och säger att bilen är klar....Ja det vara bara att vända och åka in till stan igen för att hämta den.....Sååå typiskt!.

När vi väl kom hem så tog både jag och Ilona en tupplur. Mycket skönt var det :o).

Nu blir det soffläge och väntan på Grey´s anatomy.

2 kommentarer:

Maggan sa...

Ni kan väl komma och leka fastän du inte jobbar, tycker jag. Det var så roligt att Ilona gillade mig :)

Linda sa...

Ja, absolut....vi kommer nog och hälsar på många gånger :).

Ilona frågade efter dig redan i bilen om du skulle vara på mitt jobb :).