Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 6 mars 2012

Hemgång!

Nu så har jag bestämt datum för hemgång från jobbet. Den 2 april går jag hem på heltid för att vila upp inför förlossning och bebis :o). Ska bli skönt att få ta det lugnt och en chans att sova lite. För sen vet man inte när man får sova igen ;o).

Annars har jag jobbat eftermiddag idag. Så det blev sovmorgon. Ilona har haft lite otur idag. Det började på förmiddagen då hon ville cykla till förskolan. Hon skulle sätta sig på cykeln och var för snabb så att cykeln välte. Ledsna tårar där. Sen när jag hämtade henne på förskolan så hade hon tidigare idag ramlat och skrapat hakan och precis när jag kom snubblade hon och slog pannan i golvet....Typiskt!!

Nu på kvällen så tog tröttheten över och Ilona somnade på golvet :o).
Nu ska jag titta på Top model och sen Desperate Houswives :o).

Inga kommentarer: