Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 26 mars 2012

Sista veckan!

Nu är jag inne på min sista vecka att jobba. Känns lite konstigt. Kommer att sakna barnen och mina fina kollegor super mycket. Fast det är också otroligt skönt att få gå hem och ta det lugnt med kroppen och bara vänta in bebis :o).

Men en ny vecka och har vi framför oss

* Idag har det varit kvällsmöte. Även här mitt sista kvällsmöte på länge :o).
* Tisdag: Finbesök på kvällen
* Onsdag: Lämna in bilen på service. Och Me&i släpper lite nyheter :o).
* Torsdag: Min sista jobbdag.
* Fredag: LEDIG! Men ska lämna in bil nr 2 på service och jag ska klippa mig. Vill bli fin i håret innan bebis kommer :o). Sen vet man inte när man får tid att gå till frissan nästa gång :o).
* Lördag. Mamma och pappa kommer.
* Söndag: Ilona ska eventuellt rida. Får se om vi hinner med.

Men nu ska jag hoppa i säng. Man är inte helt i form med klockan nu när det är sommartid.

Inga kommentarer: