Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 16 april 2012

Fixerad!

Har varit till barnmorskan idag. Allt såg bra ut som vanligt :o).
Det bästa är att lillebror nu har fixerat sig och lagt sig till rätta. Vilket betyder redo att komma ut :o)....Tjohoooo!!

Bara att vänta och vänta nu då........Fast Henrik har två jobbresor inbokade denna vecka och nästa. Men sen så....då får han komma när som helst :o).

Vi skrev även ihop vårt förlossningsbrev till förlossningen.
Så nu vet dom hur vi vill ha det när vi kommer in för att föda barn.
Jag vill ha bad/dusch möjligheter. Pilatesboll och gåstol på mitt rum. Epidural och lustgas som smärtlindring. Sen får vi ju se vad man hinner med :o).

Vi har även anmält oss till att åka hem efter 6 timmar om bebis och jag mår bra. Men det beror oxå lite på när på dygnet han föds. Vill helst hem så fort som möjligt till min säng :o).

Åååå....vad jag längtar tills lillebror kommer ut nu :o).

Inga kommentarer: