Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 4 april 2012

Kalastajm!

Idag ska vi på Edwins 3-års kalas. Ilona går runt här och väntar och längtar tills vi ska åka. Fast vi ska inte vara där fören kl.15. Men hon tycker vi ska åka nu :o).

Får pyssla lite så tiden går fortare :o).

Ja, annars är väl allt lungt. Börjar faktiskt bli lite smått trött på att vara gravid. Även om jag älskar att känna lillebror sparka så vill jag bara föda barn nu. Vill ha han på utsidan istället och gosa bebis :o). Känner mig så tjock och osmidig. Att komma ur sängen är ett projekt i sig och vi ska inte tala om att sätta på sig strumpor.... :o). Nä...nu har jag klagat färdigt. Bebis sparkar för fullt i magen nu och lever rövare. Jag vill känna han hela tiden, men åååå vad jag längtar tills jag får se han.

Inga kommentarer: