Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 22 april 2012

Ny vecka!

Då var det ny vecka imorgon. Man lever just nu i någon spännande och längtande bubbla. Kommer lillebror att titta ut snart? Undra om jag ska föda barn denna vecka? Ja, det är väl det som snurrar mest i huvudet nu. Ingenting är omöjligt att han bestämmer sig för att ta sig ut i den stora världen. Fast han måste vänta till slutet av veckan. Sen så är han varmt välkommen ut och jag är super laddad på att föda barn. Min kropp och huvud har ställt in sig på att det är dax nu :o).

Måndag: Ridning för Ilona.
Tisdag: Henrik åker på sin sista jobbresa och jag ska besikta stora bilen.
Onsdag: Luncha med fina Ann och Fia.
Söndag: 1-års kalas för Jazmine.

Ja, det är väl det som är planerat om jag nu inte ska föda barn :o).

Inga kommentarer: