Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 10 april 2012

Vardag!

Då var det tillbaks till vardagen igen. I alla fall nästan......Själv så jobbar man inte :o). Och det är jag glad för nu...Min kropp är så otroligt trött och jag vill bara ligga ner. Igår hade jag huvudvärk from hell. Därav inget blogginlägg. Jag som sällan får ont i huvudet, och inte så här stark huvudvärk. Gick och la mig med en kall handduk över huvudet Så typiskt att man inte får ta ipren. Panodil hjälper ju ingenting.

Men somnade i alla fall till slut och sov som en stock. Henrik tog upp Ilona och lämnade henne på förskolan så jag fick sova ut. Riktigt skönt!
Är fortfarande trött men inte alls lika ont i huvudet nu, men jag känner att den sitter där moler lite.

Nä, det får nog bli soffläge och gå igenom min Grey´s Anatomy DVD-box resten av dagen :o).
Älskar DVD-boxar just nu :o).

Inga kommentarer: