Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 26 april 2012

Packat!

 Nu på eftermiddagen har jag och Ilona roat oss med att packa inför förlossning. Tänkte om jag packar nu, så kanske han kommer snart :o).

Lillebrors väska. Ilona har lagt i kläder, blöjor, filt och nappar :o).
Ilona har även packat sin väska med kläder :o).
Och så min och Henriks väska.
Får absolut inte glömma vår Pepsi Max. Den bästa smärtlindringen man kan få ;o).
Bara små saker kvar. Som kamera, laddare och något att äta.
VI ÄR REDO!!!

2 kommentarer:

Maria sa...

va fasiken, jag har ju bara en vaska jag tankte packa!!! Och ingen pepsi! Fast en laaang lista... Hur ska detta ga...jag maste nog tanka om lite :-)

Linda sa...

Haha....det är svårt med packningen. Man är så rädd att glömma något. Men jag har packat extra kläder att åka hem i, tofflor, toalettgrejer. Jag hoppas att jag får åka hem efter 6 timmar. Men om jag blir kvar, så kommer Henrik åka hem och sova hemma med Ilona och då får han ta med sig mer grejer om det behövs när han hämtar mig och bebis :).