Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 3 juni 2012

Pysseltjej!

Sköna söndagen är här. Fast nu för tiden så har man ju typ helg varje dag, men det är alltid så skönt med en söndag. Det är ett lugn över denna dag. Inget stress och man pysslar och donar här hemma i lugn och ro :o).

Jag tror vi har haft tur med våra barn som tycker om att sova. Zion sov i sin säng till kl.3.30, käkade lite och sen sov vi till kl.9.30. Riktigt skönt!

Henrik håller på att lägga nytt golv ute på inglasade nu. Vi fick ju in vatten där. Henrik fick bryta upp allt golv, men nu har allt torkat och det nya golvet kan läggas. Sen ska vi förlänga taket ut från inglasade så vi inte får in något mera vatten när det regnar och snöar. Allt det fina som jag donade där inne har jag fått tagit bort på grund av golvet. Men snart får jag inreda inglasade igen :o).

Ilona sitter och pysslar. Hittade en Bamsepysseltidning där man skulle pyssla/måla och skriva siffror. Ilona är super duktig och sitter och räknar förfullt :o).
Jag vill gå ut på en promenad, men just nu regnar det. Hoppas att det blir uppehåll snart, så man kan ge sig ut på en liten promenix :o).

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: