Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 9 juni 2012

Ridit!

Äntligen har jag ridit. Så underbart härligt att sitta i sadeln igen :o). Sen att min kondis inte är på tipp topp, inte så mycket magmuskler och min yttersida inte är så stark för att vara stadig när jag rider, så gick det rätt så hyfsat ändå för att inte har ridit sen i julas :o).

Red på Ross och vi hade ett rätt så tufft dressyrpass med galopparbete på volterna. Snälla Anna och Jazmine var där och tittade på när jag red, så hon har filmat mig. Men jag har problem med uppladdning av filmer just nu på bloggen. Så filmerna får ni se imorgon :o). Tack Anna för att du var med Ilona undertiden jag red :o).

Ilona och Jazmine på läktaren medans jag rider :o).
Ilona och Ross
Nu ska jag sova. Börjar få en fin träningsvärk i kroppen nu. Undra om jag kommer upp ur sängen imorgon??

Inga kommentarer: