Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 11 juni 2012

Veckan!

En ny rolig vecka har vi framför oss. Mycket som händer denna vecka :o).

Måndag: Till BVC med Zion.
Ridning för Ilona. Sista gången för denna termin.

Onsdag: Jag ska klippa mig :o). En ny frilla vill jag ha.

Torsdag: Ilona ska på 4-års kontroll med synundersökning.
Sen är det sommarfest på mitt jobb som jag och Zion ska åka på. Först för barnen och sen mot kvällen blir det för personalen.

Fredag: Lekdejt med Lena, Rio och Zid :o).

Sen är det en stor händelse som kommer att ske denna vecka för vår familj. Men jag kommer inte att avslöja riktigt än :o). Berättar sen när det bli offentligt :o).

Nu blir det frulle och sen ska jag och Ilona titta på sommarlovsmorgon. Nu har man ju värsta sommarlovs feeling :o).

Inga kommentarer: