Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 30 januari 2013

Jakten på Bilbarnstolen!

Nyss kommit hem efter en kväll på Barnens hus.
Det var babykväll där mellan kl.19-21 och det var massa nersänkta priser på baby och barngrejer. Och det är först till kvarn som gäller.
Mitt mål var en ny bilbarnstol till Ilona för 499kr. Kostar annars 1299kr.
 
Så jag och Angelica gör oss redo för att åka dit. Men vi fick en liten chock när vi såg köerna utanför. OMG!! Vi trodde att det var kört, att vi inte skulle få någon stol. Men fram kom vi och det var bara att springa in i butiken och slänga sig på en stol och INTE släppa taget. Helt sjukt var det!
Sen var det bara att stå snällt 1 timme i kö för att få betala.
 
Därefter åkte vi glada hem med en varsin bilstol till Ilona och Olivia :).
Men nu har jag ont i ryggen efter allt köande. Så nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp Chai latte te :).

Inga kommentarer: