Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 7 januari 2013

Semlor!

Vi har varit in en sväng till gränby för att kika lite i affärerna och handling.
 
Blev några fynd.
Denna tunika till mig från Gina Tricot.
Sen fick Ilona nya handskar från H&M
Sen köpte vi med oss en varsin semla jag och Ilona.
Ilona fick i sig hela semlan. Lika semeltokig som jag :).
Mitt rekord att äta semlor är 25st under perioden som dom säljs :).
Blev lite nya blommor och tulpaner oxå. Så nu ska jag sätta igång och ta ner julgardinerna och fixa lite här hemma :).

5 kommentarer:

Maggan sa...

Synd att det inte var samma tid men jag slutar kl 13 på fredag. Kanske ni ska komma förbi på en fika efter tandis?

Unknown sa...

Absolut, det kan vi göra :). Vi ska vara där kl.14, så vi kommer därefter :).

Maggan sa...

Kul!!

Maria sa...

Snygg tunika!Såg att den fanns i många olika färger, en sån måste jag oxå köpa.

Linda sa...

Jag hade svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle ta på tunikan. Snygga är dom :).