Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 2 januari 2013

Nytt & fräscht!

Som ni kanske har märkt har jag fixat och donat om bloggen lite. Tänkte att det är ju nytt år och bloggen behöver bli lite ny och fräsch :).
Får se om jag gör lite mera förändringar senare.
 
Idag har vi varit till IKEA för att göra några inköp. Hade hoppats att det var mer nyheter på IKEA. Men det kommer väl snart, då får det bli en till tur dit :).
Men detta fick följa med hem idag.
 
En liten bordsstrykbräda.
Till Zion när han ska äta mat :). Bra med skyddskläder, då får man kladda hur bäst man vill :).
Ilona fick nya pärlor.
Ljusfat
Sen blev det en tur till världens roligaste affär Biltema...NOT!!!
Henrik skulle ha spackel och penslar till renoveringen.
Därefter blev det Willy´s.
 
Nu blir det soffläge och chips :)

3 kommentarer:

Maggan sa...

Snygg sida. jag skall också göra om min sida. Men det får bli en annandag. Gott Nytt År!

Helén sa...

Fint med förändring, fast det är lite svårläst när text och bakgrund är så lika. Mer kontrast vore skönare för ögonen. Men fina färger :)

Linda sa...

Jag har förstärkt färgen lite. Hoppas att texten syns bättre :)