Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 20 januari 2013

Veckan!

Ny vecka då imorgon.
 
Måndag:
Äntligen dags att lämna in yarisbilen på lagning. Vi vart ju påbackade och höger front blev inbucklad. Toyota vill ha bilen inne hela veckan, vilket betyder att jag inte kommer ha någon bil, då Henrik måste ha den andra bilen till jobbet.
Men det blir att gå upp tidigt för att jag måste åka in i den andra bilen och Henrik ska köra in yarisen, sen måste jag skjutsa och hämta Henrik på jobbet imorgon.
Sen på eftermiddagen är det gympa för Ilona. Vilket betyder att jag först måste åka in till stan för att hämta Henrik och sen åka på gympa. Henrik får se till att sluta tidigare imorgon :).
Tisdag:
Då ska det komma några som ska byta vattenmätar. Så det blir att hålla sig hemma hela dagen.
Lördag:
Stallet för mig som vanligt :).
Ja, annars blir det en lugna puckar. Har ju ingen bil, så det blir mycket hemma denna vecka :).

Inga kommentarer: