Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 5 januari 2013

Lördagen

Idag var det första ridningen för detta år och termin. Skönt att vara igång igen :).
Börjar att rida terminen på världens bästa Pimpim :).
Vi red på volterna med galopparbete, öka och minska volten och ställa hästarna utåt och innåt. Fick Pimpim mycket fin och mjuk i kroppen. Så en mycket bra början på träningen :).
 
När jag kom hem från stallet var mamma och pappa här för att hämta Ilona. Hon ska få sova hos mormor och morfar i Västerås tills imorgon. Hon tycker det skulle bli så mysigt, dom skulle åka och köpa godis, spela spel och massa annat skoj. Känns lite tomt här hemma bara. Tur att man har Zion hemma :). Men imorgon får man träffa prinsessan igen.
Jag och Henrik ska i alla fall titta på film i kväll och jag vill äta något gott. Funderar på om jag ska åka in till stan och köpa godis och annat gott. Dessutom vill jag ha sushi till middag.
 
Trevlig lördag :).

Inga kommentarer: