Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 6 oktober 2013

Helgen!

Då så var denna helg snart slut. Jag har haft en underbar helg med fina vänner och utan barn :). Haha....Men jag har saknat dom massor och det var många pussar och kramar när dom kom hem från stugan :).
 
Fick några bilder från Henrik.
 Farmor och Zion
 Ute och åker båt
Jag själv fick en skön sovmorgon och sen har jag storstädat hela huset. Dammsugit, torkar golv, dammat, städad toaletterna, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt och plockat leksaker :). Så skönt med rent hus när man ska jobba hela veckan.
 
Efter allt städande så åkte jag hem till Jessica för att gå på Me&i party. Fika, kläder och shopping = PERFEKT SÖNDAG!!
 
Ilona hade redan förbeställt två klänningar som hon ville ha. Så dessa två fick hon denna gång.
Jag är lite kär i denna som Zion fick :). Hur cool så helst. Jag har ju som sagt en kärlek till döskallar
Ilona ville även ha denna Cupcake mössa

Inga kommentarer: