Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 19 oktober 2013

Min dag

Ett STORT TACK för alla fina gratulationer som jag har fått idag. Det värmer i mitt hjärta.
Jag har haft en toppen dag med min fina familj.
 
Morgonen började med att jag vaknade upp med skönsång och paket :)
 MASSA choklad
 Och när jag har ätit upp alla choklad så är det ju bra att borsta tänderna. En eltandborste fick jag :)
Vackra rosor
 Efter frukosten åkte jag till stallet och red på Sammy. Gick såååå bra!!
Vi jobbade mycket med att få trycket och energin bakifrån. Snabba reaktioner på hästen och lyhörda hästar. Uppvärmning på serpentinbågar med avsaktningar till halt/skritt. Sen arbete på volterna där vi skulle göra galoppfattningar från trav, skritt och sen halten. Även avsaktningar från galoppen ner till trav, skritt och halt. Mycket galopparbete vart det och jag var helslut. Men Sammy var sååå lyhörd och vart så fin.
 Efter stallet skyndade jag mig hem för att fixa i ordning Ilona som skulle på kalas hem till polaren Nelly. Jag själv kommer att ha kalas imorgon istället :). Kompiskalas vill man ju inte missa :).
Sen har det blivit mys resten av kvällen här hemma. Vi har tittat på film och ätit massa gott. Imorgon kommer släkten och ska fira mig :).
 
TACK igen för alla fina gratulationer!

Inga kommentarer: