Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 5 oktober 2013

UnderBaraBarnmässan

Har haft en toppendag tillsammans med Angelica, Jessica och Anna på UnderBaraBarnmässan i Älvsjö.
Man är bra trött i kroppen. Tar på krafterna att shoppa :). Ont i ryggen har jag oxå, men vad gör man inte för shopping ;).
 
Jag är mycket nöjd med mässan. Men det märks att den förändras med åren. Inte lika på många goodiebags att hämta och jag var besviken på Me&i:s monter. Jätte lite barnkläder och det var mest bebiskläder. Men i övrigt är jag supernöjd med mina fina fynd och det trevliga sällskapet. Shoppa, äta god lunch och umgås med underbara brudar. Det gör gott det :).
 
Detta kom jag hem med:
Barnservis, fredagsmysglas och lekbakelser.
 Bästa presenten till Zion som är tokig i Babblarna. Deras musik går varm här hemma varje dag.
Bok, musik + babblarnafigurerna :).
 Två kjolar från Nova Star till Ilona
 Till Zion
 Tröjor från Name it till Zion
 Jeans från Name it till Ilona
 Pysselpaket till Ilona
 Klistermärken till Ilona
 Min Goodiebag från loppi
 På hemvägen stannade vi på City Gross för att handla. Hittade detta toalettpapper som jag bara var tvungen att köpa. Nu kommer det bli en glad Ilona som får gå på Toa ;).
Var tomt när jag kom hem. Henrik och barnen är till stugan och myser. Fast nu när jag pratade med Ilona om alla saker som jag hade till henne så ville hon åka hem :).
Nu ska jag njuta lite av lugnet och slänga mig i soffan med min stora godispåse.
 
TACK för idag tjejer!!

Inga kommentarer: