Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 30 oktober 2013

Leos Lekland

Idag var det studiedag på barnens förskola, och jag tog ledigt från jobbet. Så det vart en tur till Leos lekland :).
Eftersom det är höstlovsvecka så kan jag ju säga att vi inte var ensamma. Men en rolig dag har vi haft tillsammans med Olivia och Angelica :)
 
Zion tyckte om de stora legoklossarna och alla bollar
 Hoppa studsmatta
 Sen vart det smarrig lunch.
Ilona käkade pannkakor
 Jag tog en toast med skinka och mozarella
 Zion åt ett korvmål
 Roligt att få klättra på sådant man får klättra på :)
 Sovstund
 Och glasspause
Efter Leos lekland drog vi till Toys´Rus för att köpa halloweenkläder tills på lördag. Så nu har vi outfits till alla. Bara maten, pumpor och godis kvar att köpa :).
 
Ilona valde en vampyrklänning och det viktigaste av allt var långa naglar :)
 Jag ska vara häxa och Henrik ska vara liemannen. Han har redan lyckas skrämma mig genom att prova kläderna och ställa sig bakom toadörren. Ja, ni kan gissa hur mycket jag skrek när jag kom ut från toa ;)
 Zion ska vara vårt lilla självlysande skelett :)
Imorgon väntas det jobb som vanligt igen :).
 
TACK för idag Olivia och Angelica :).

Inga kommentarer: