Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 27 oktober 2013

Helgen

Denna helg gick ju i rasande fart som vanligt.
 
Igår var jag i stallet och red på Sammy. Gick HUR bra som helst. Vi red med rakställda hästar upp på trekvartslinjen och sen längst långsidan på spåret var det en blandning av galopp och öppna. Riktigt fint gick han och snygga öppnor fick vi till :).
Senare på eftermiddagen drog jag och Angelica in till gränby för lite shopping.
Köpte ett fleeceställ till Ilona oxå, (Köpte till Zion förut). Perfekt att ha under vinterkläderna.
 Även en pälsmössa till Zion så det blir varmt om huvud, kinder och öron i vinter.
Idag var vi uppe tidigt. Har ju blivit värsta långa dagen när det vart vintertid :).
Det blev en tur till IKEA
Med lite lek
Och korv
OCH sen glass :).
Därefter vart det en tur till bilaffären för att titta på bilar.
Vi ska byta ut vår avensis, så vi var och tittade på vad för bil vi kunde tänka oss.
Ilona hittade sin favorit, men jag undrade mest vart vi skulle ställa shoppingkassorna då??
 När vi kom hem så kom Olivia över för massa bus och lek :).
Även middag tillsammans :).
 Sen vart det smarrig efterrätt :).
Köpt ;). Kladdkaka med hallongrädde, hallon och choklad. Riktigt god var den.
 Och det tyckte tjejerna oxå
 Gick även hem hos Zion :)
Nu sover barnen gott i sina sängar och jag själv ska slänga mig i soffan och glo lite på TV :).
 
Trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer: