Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 28 januari 2014

Jobb och förskola

Idag fick barnen gå till förskolan igen. Lyckliga barn som skuttade iväg imorse.
En själv drog sig upp ur sängen och åkte till jobbet. Krasslig, snorig, trött och inte kanske samma skuttande som barnen. Men när jag väl kom till jobbet så var det skoj att träffa alla barn igen och mina fina kollegor. Slutade kl.13 så dagen gick bra. Åkte hem på en gång för att ta det lugnt resten av eftermiddagen och kvällen.
 
Har inte tagit nå bilder från dagen.
Men ni får se dessa två snygga plagg som jag köpte i helgen på Lindex när jag var in och storhandlade.
Tunika till Ilona
Tröja till Zion
Nä, nu ska jag sova. Har några timmars sömn att ta igen då jag hade svårt att sova i natt. Hatar att vara täppt i näsan så jag måste sova med öppen mun. Man dregglar och blir torr....Blääää!!!

Inga kommentarer: