Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 12 januari 2014

Söndag + ny vecka

Idag har jag varit riktigt effektiv :).
Åkt pulka med barnen, storstädat huset och sen in till gränby för att storhandla. Henrik har varit ute och fixat till avensisen . Den är ren och fin och redo att säljas.
 
Men med rent hus och massa mat i kylen så är vi redo för en ny arbetsvecka :).
 
Måndag:
Studiedag på mitt jobb, så det blir en lång dag för mig.
Henrik ska flyga ner till Ronneby imorgon på jobb. Så han åker super tidigt imorgonbitti och kommer hem sent på kvällen. Blir en lång dag på förskolan för barnen. Eftersom jag har studiedag och jobbar hela dagen så blir det även så för barnen. Men men...har inget val, så det måste bli så.
Om vi inte är allt för trött efter jobb och förskola, så är det första gympan för Ilona denna termin.
 Onsdag:
Toyota Yarisen ska in på service och få nya bromsrör
Lördag:
Stallet för mig

Inga kommentarer: