Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 15 januari 2016

Dag 5 och Semla

Då så har Wilda gått en hela vecka på förskolan :).
Det har varit en bra första vecka. Idag åt hon lunch och vilade utan mig. Lekstunden innan lunch och lunchen hade gått jättebra och hon åt massor. Vid vilan hade hon varit arg men somnade i frökens famn. Vilket jag tar som godkänt, bara hon somnade :). Ännu en gång sov hon bara 1 timme. Men var glad när hon vaknade. Som sagt, jag hoppas hon ökar sin timme snart och sover lite längre. Kvällarna har i för sig varit bra ändå och hon har inte varit alltför trött och gnällig.
 
Men det var ett bra avslut på veckan. Skönt att hon har testat på lunch och vila.
Wilda har oxå gjort sin första kreativa skapelse på förskolan :).
När Wilda hade vaknat så gick vi över och hämtade Zion. Därefter drog vi till gränby för lite handling och presentköp inför helgens kalas som Ilona ska på.
Det blev även att köpa hem årets första semla som vi smällde i oss efter middagen. God var den :).
 Wildas första semla :).
Det märks att jag, Zion och Wilda har varit en vecka på förskolan. Vi har blivit snoriga. Det är väl så livet kommer att se ut nu när man börjar att jobba. Åter till alla basilusker. Hoppas att det stannar vid snoriga näsor och att det inte utvecklas till något mera.

1 kommentar:

Mormor sa...

Fryser när jag ser Zion <3