Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 24 januari 2016

Kurs och sjukling nr 2

Usch...har legat i feber hela helgen. Har sovit på en madrass framför kaminen sen i torsdags. Idag när jag vaknade så kände jag mig mycket piggare....Äntligen tänkte jag!! Men efter lunch nu så klagade Zion på att han hade ont i pannan och sen somnade han på soffan. Och visst visade det sig att han har fått feber. Då kör vi sjukling nr 2.
 
Stackars min lilla plutt
Igår missade jag min ridning. Skulle ha hoppat på Armani. Så besviken är jag att jag inte fick möjligheten.
I alla fall hade Ilona sin ridkurs ryttarmärket. Henrik skjutsade ut henne och hämtade henne.
Så jag har fått berättat vad hon fick göra för något :). Det var ridning idag och Ilona hade fått välja på Wise eller Dunder och hon valde Dunder denna gång :). Dom hade börjat att rida ut i trollskogen. Vilket hon tyckte var supermysigt i alla snö. Sen hade dom ridit på ridbanan och ridit på volt.
Allt hade gått jättebra :).

Inga kommentarer: