Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 27 september 2008

3 månader!

HIPP HIPP HURRA FÖR ILONA SOM BLIR 3 MÅNADER IDAG!

Vår stora tjej, vår älskling, hon är det bästa som finns i våra liv.

Idag har Ilonas mormor, morfar, gammelmormor och gammelmorfar varit här. Dom tyckte Ilona hade blivit så stor.
Ilona och gammelmormor
Morfar och gammelmorfar
Ilona fick fina kläder. Röd fleecejacka, jeans och ett par vantar. Redo för höstvädret. Tack snälla mormor och morfar!

Var och red i morse oxå. Jag hoppade Lola. Gick rätt så bra, vi hoppade hinder i serpentiner. Så det gällde att landa i rätt galopp, i varje nya varv. Både jag och Lola slarvade lite. Hon var lite envis med byte av galopp, fast hon kan det jätte bra, jag kanske skulle vara lite tydligare med hjälperna. Men jag är nöjd. Vi hade bra fart när vi flög över hindrena :-).

Nu väntar TV och lite smågodis. Det är ju lördag ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen har Humlorna(med lite hjälp av mig)fått ur fingret och köpt något till prinsessan så nu får du pallra dig iväg till jobbet igen någon dag. Helst i slutet av veckan för folk har semester i början. Kraaaam.