Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 13 september 2008

Dags att börja tänka på julen!

Längtar till min favorit högtid...nämligen JULEN!! Speciellt detta år, då det kommer vara den bästa julen någonsin. För nu är Ilona här :-). Har redan planerat in mina julpyssel som ska göras.
* Jag har ett julbroderi kvar, som jag inte han klart förra året.
* Sy en julängel
* Sy en vintage ängel, för att hänga i fönstret
* Sy en tomte med hans ren
* Göra julkort
* Adventskalender till Ilona
* Julgodis
* Baka pepparkakshus
* Baka stora pepparkakshjärtan, och skriva våra namn på som ska hänga i fönstren
* Ordna blomster julgrupper för att ha ute på trappen och inne.
Som sagt har jag mycket att göra, så det är nästan dax att sätta igång :-).

Idag var jag i stallet och red. Hade Lola. Vi red på volterna och med mycket avsaktningar till halt och skritt. Var helt slut i kroppen efteråt. Lola är en duktig och känslig häst. Hon gör för det mesta allt som man begär av henne. Allt gick jätte super bra.

Nu ska jag gosa med lilla prinsessan, som ligger i babygymmet och snackar med TV.

Ha en skön lördagkväll!

Inga kommentarer: